2010. december 23., csütörtök

A STÍLUSOS LÁNYOK

Style: Piros Erika
Fotó: Vollmuth Krisztián
Frizura: Vadon Zoltán
Smink: Zlatoczki Ágnes

"Fantasztikus stílus programon vettem részt. Egy napra igazi modellnek éreztem magam. A stylist csapat megtanította nekem hogyan legyek stílusos a suliban, vagy ha bulizni megyek.
A fotók meg nagyon jól sikerültek. Úgy nézek ki, mint egy modell, ugye?
Köszönöm nektek!"

Betti 
                
         Előtte        Utána




"Nagyon szuper jók lettek a képek, és nagyon jól is éreztem magam. Jó kis csapat jött össze, tele nevetéssel és sok jó stílusötlettel, de ez szerintem a képeken is látszik ...:)Mindenkinek ajánlom!! pussszi :):)"

Edina

         Előtte        Utána


"Nagyon jól éreztem magam, a társaság is nagyon jó! Hasznos információkkal gazdagodtam, hogy milyen stílusú ruha, frizura, és smink áll jól nekem. Mindenkinek nagyon tudom ajánlani. Ez egy nagyon jó program :)"

Patricia

    Előtte                Utána